مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 11:302020-03-07اجتماعي

اجرای طرح ملی حفظ جزء 30 قرآن کریم فرصتی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان


مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش اظهارکرد: طرح ملی حفظ جزء 30 قرآن کریم فرصتی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در روزهای تعطیلی مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا مسیب زاده با اشاره به طرح ملی حفظ جزء 30 قرآن کریم، اظهار کرد: در این فرصت که دانش آموزان به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در منازل هستند یکی از برنامه های جاری و ساری ما حفظ جزء 30 قرآن کریم است که یک فعالیت فوق برنامه و داوطلبانه برای غنی سازی اوقات فراغت است و دانش آموزان علاقه مند می توانند خود را بیشتر با قرآن کریم مانوس کنند.

وی افزود: امسال گام دوم طرح ملی حفظ جزء 30 قرآن کریم از 22 بهمن آغاز شده است و این فرصت حضور دانش آموزان در خانه زمینه بسیار مناسبی است که آنها در کنار خواندن درس های آموزشی خود چه از طریق شبکه های مجازی و چه از طریق صدا و سیما خود را به آموزه های ارزشمند قرآن کریم نیز نزدیک کنند.

مسیب زاده با بیان اینکه شبکه قرآن سیما و رادیو قرآن امسال نیز برنامه حفظ جزء 30 قرآن کریم را جز برنامه های خود قرار داده اند، گفت: شبکه های مختلف، آموزش حفظ جزء 30 را دارند و شبکه قرآن سیما به طور محوری این کار را در دست اقدام دارد و مکاتبات دیگری هم انجام شده است تا برنامه ها را تکرار کنند و دانش آموزان به قدر توانشان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی حفظ جزء 30 قرآن کریم فرصتی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان

اجرای طرح ملی حفظ جزء 30 قرآن کریم فرصتی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان