مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 10:162020-03-07سياسي

فوت یک بیمار مبتلا به کرونا در ایلام


استاندار ایلام امروز شنبه در ستاد استانی مبارزه با کرونا گفت: صبح امروز یک نفر در ایلام اثر کرونا ویروس فوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، قاسم  سلیمانی دشتکی استاندار ایلام امروز شنبه در ستاد استانی مبارزه با کرونا گفت: تا این لحظه آمار ابتلای به کرونا در استان 16 نفر است که 4 نفر قبلا بهبود یافته و ترخیص شده و 4 نفر هم امروز مرخص می شوند.

وی افزود:  یک نفر فوتی با علامت مثبت کرونا داشته ایم و 2 نفر فوتی نیز مشکوک به کرونا بوده اند که منتظر اعلام نتیجه آزمایش آنها هستیم.

استاندار ایلام اظهار کرد: مردم هشدارها را جدی بگیرند و بدانند که تنها راه پیشگیری از کرونا در خانه ماندن و قطع زنجیره انتقال در این ایام هست.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد به خاطر حفظ سلامت مردم از چادر زدن در این ایام جلوگیری شود و در این راستا نیازمند همکاری مردم هستیم.

وی با اشاره به این مطلب که تمام تلاش ما برای حفاظت از سلامت مردم است بیان داشت: قصور در انجام وظایف پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.

سلیمانی دشتکی در ادامه خواستار شدت بخشیدن کنترل مبادی ورودی استان شد و تاکید کرد: ناچار هستیم به خاطر پیشگیری و حفظ سلامت مردم استان به ویژه در مناطقی که وضعیت خوبی ندارند مبادی ورودی بایست به شدت بیشتر کنترل و پایش شود و با اجرای تست کرونا افراد مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت یک بیمار مبتلا به کرونا در ایلام

فوت یک بیمار مبتلا به کرونا در ایلام