مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 09:062020-03-07پزشكي

پسماندهای بیمارستانی با رعایت اصول بهداشتی در آرادکوه دفن می شوند


زهره عبادتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پسماندهای بیمارستانی با کامیون های مخصوص تا آراد کوه حمل و سپس با رعایت نکات بهداشتی و آهک پاشی در محل مناسبی دفن می شود.

وی افزود: اکثر بیمارستان های استان تهران مجهز به سیستم های اتوکلاب(بی خطرسازی پسماندهای بیمارستانی) هستند تا زباله های وارد شده در سایت آراد کوه از لحاظ مشکلات بهداشتی و زیست محیطی بی خطر شده باشند.

عبادتی با اشاره به اینکه قبل از شیوع ویروس کرونا روزانه در حدود 110 تا 120 تن انواع پسماند بیمارستانی وارد سایت آراد کوه می شد، خاطرنشان کرد: هم اکنون آمار دقیقی از میزان پسماندهای وارد شده به این سایت گزارش نشده است ولی اصول رعایت اصول بهداشتی دفن بیش از گذشته رعایت می شود.

وی یادآور شد: به دلیل وجود ماسک، دستمال و دستکش آلوده به ویروس کرونا در پسماندهای حمل شده به آراد کوه اداره کل محیط زیست استان و شهرداری تهران از یازدهم اسفند ماه از هرگونه پردازش و تفکیک زباله در این سایت جلوگیری کرده اند.

عبادتی با بیان اینکه شهرداری تهران پس از شیوع ویروس کرونا فعالیت تمامی پیمانکاران تفکیک زباله از سطل های زباله موجود در محلات مختلف تهران را ممنوع کرده است، افزود: کسانی که هم اکنون اقدام به تفکیک زباله از سطل های زباله می کنند افراد سودجویی هستند که برای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسماندهای بیمارستانی با رعایت اصول بهداشتی در آرادکوه دفن می شوند

پسماندهای بیمارستانی با رعایت اصول بهداشتی در آرادکوه دفن می شوند