مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 08:552020-03-07بين الملل

محموله سلاح و مشروبات الکی در قصرشیرین کشف و ضبط شد


فرمانده قرارگاه غرب نیروی زمینی ارتش گفت: چندین قبضه کلت، کلاشینکف و مشروبات الکلی توسط مرزداران تیپ 128 متحرک هجومی قصرشیرین و سومار کشف و ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیرسرتیپ دوم فرهاد آریانفر امروز در جمع اصحاب رسانه از کشف چندین قبضه کلت، کلاشینکف و مشروبات الکلی توسط مرزداران تیپ 128 متحرک هجومی قصرشیرین و سومار خبر داد.

وی ادامه داد: اخیرا در یک عملیات کمین مرزی با کشور عراق مقادیر قابل توجهی از اسلحه و مهمات را که در زمینه ایجاد اغتشاشات و ترور کاربرد دارد توسط دلاورمردان ارتش کشف و ضبط شد.

فرمانده قرارگاه غرب نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: این سلاح و مهمات را عناصر خودفروخته و معاند نظام جمهوری اسلامی ایران قصد داشتند به نیات شوم به داخل کشور هدایت کنند که تیپ 128 متحرک هجومی در کمین آن ها قرار گرفتند و محموله سلاح و مشروبات الکلی را کشف و عناصری را نیز دستگیر و به مراجع ذی صلاح قضایی ارجاع داده اند.

وی تصریح کرد: با این کشف از اقدامات خصمانه و تروریستی که استکبار جهانی و همچنین گروهک های معاند نظام مقدس قصد داشتند در داخل کشور  به راه بیاندازند، جلوگیری شد.

انتهای پیام/پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله سلاح و مشروبات الکی در قصرشیرین کشف و ضبط شد

محموله سلاح و مشروبات الکی در قصرشیرین کشف و ضبط شد