مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 08:362020-03-07حوادث

20 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده روزانه در معابر خرم آباد استفاده می شود


محمد شریفی مقدم روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از یک هفته گذشته تا کنون طی هر 24 ساعت 2 تانکر با ظرفیت 20 هزار لیتر محلول توسط عوامل آتش نشانی با نظارت عوامل مرکز بهداشت و درمان شهرستان نسبت به ضدعفونی معابر پرتردد اقدام می کنند.

وی اظهار داشت: همچنین صبح هر روز ناوگان عمومی شامل اتوبوس و تاکسی، پایانه های مسافربری درون استانی و شهری ضدعفونی می شوند و این روند همچنان ادامه دارد.

شهردار خرم آباد گفت: تاکسی های درون شهری موظف هستند همه روزه ساعت 9 تا 10 برای ضدعفونی خودرو و انجام اقدامات پیشگیرانه از ابتلا به ویروس کرونا به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری مراجعه کنند که ایمن سازی و ضدعفونی این ناوگان تا اعلام شرایط عادی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری خرم آباد از چند روز پیش مجموعه ای از اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی را برای مقابله با انتشار ویروس کرونا در دستور کار قرار داده تصریح کرد: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری موظف شده روزانه نسبت به شستشوی اتوبوس ها و ضد عفونی محیط داخلی و صندلی های آنها با مواد استاندارد و موثر اقدام نماید که هم اکنون این طرح در حال اجرا است.

وی ادامه داد : همچنین این سازمان روزانه نسبت به ضدعفونی و پاکسازی ساختمان ترمینال برون استانی، سالن های انتظار پایانه های سطح شهر، سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده روزانه در معابر خرم آباد استفاده می شود

20 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده روزانه در معابر خرم آباد استفاده می شود