مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 06:572020-03-07سياسي

فقط یک فوتی با تشریفات مربوط به کرونا در ارومیه دفن شده است


محمد حضرت پور روز شنبه در یک گفت و گوی خبری افزود: آماری که برخی افراد در فضای مجازی در خصوص فوتی های ناشی از بیماری کرونا در ارومیه اعلام و حتی برخی تصاویر را در این خصوص منتشر می کنند، نادرست است.

وی اضافه کرد: شهروندان، اخبار مربوط به بیماری کرونا را از طریق رسانه های معتبر پیگیری کرده و به شایعه ها توجه نکنند.

وی با اشاره به تلاش همه جانبه نهادهای مختلف برای پیشگیری از این بیماری در ارومیه بیان کرد: ضدعفونی کردن سطح شهر با همکاری سپاه و ارتش، ضدعفونی کردن بازارها، پاساژها و خودروهای عمومی و تب سنجی مسافران در همه ورودی های شهر از جمله جلوه های این تلاش است.

شهردار ارومیه ادامه داد: مدیریت شهری حدود 30 تا 50 میلیارد ریال برای ضدعفونی کردن سطح شهر اختصاص داده که در حال هزینه است.

حضرت پور با اشاره به اینکه آذربایجان غربی از جمله استان های پیشرو در خصوص پیشگیری از بروز بیماری کرونا در کشور است، گفت: با همراهی شهروندان، می توان با کمترین تعداد بیمار و فوتی از این بحران عبور کرد که این امر به اهتمام آحاد مردم نیاز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط یک فوتی با تشریفات مربوط به کرونا در ارومیه دفن شده است

فقط یک فوتی با تشریفات مربوط به کرونا در ارومیه دفن شده است