مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 06:162020-03-07بين الملل

سخنگوی نخست وزیر انگلیس: با سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران مخالفیم


سخنگوی جانسون با اشاره به ارسال محموله بهداشتی و درمانی سه کشور اروپایی به ایران برای مقابله با کرونا افزود: همکاری های ما در خصوص شیوع ویروس کرونا نشان می دهد که به تعامل با یکدیگر روی مسائلی که به صورت مشترک نسبت به آن نگران هستیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سخنگوی جانسون در پاسخ به این سوال که آیا انگلیس برای متقاعد کردن آمریکا در جهت لغو تحریم های دارویی علیه ایران تلاشی را صورت داده؛ گفت: همانطور که قبلا هم گفته ایم، ما با سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران مخالفیم.

این سخنگو که طبق رویه های دفتر نخست وزیری خواست نامش فاش نشود، در پاسخ به سوالات مکتوب ایرنا، به تشریح مواضع دولت بوریس جانسون درباره آینده مناسبات دو کشور، برجام، توافق ترامپ و تفاوت سیاست خارجی لندن و واشنگتن در قبال ایران پرداخت.

مطابق با رویه های مرسوم در انگلیس، بیان مواضع نهادهای دولتی به یک سخنگو و بدون ذکر نام نسبت داده می شود و بیانگر مواضع رسمی نهاد متبوعه است.

سخنگوی جانسون با اشاره به ارسال محموله بهداشتی و درمانی سه کشور اروپایی به ایران برای مقابله با کرونا افزود: همکاری های ما در خصوص شیوع ویروس کرونا نشان می دهد که به تعامل با یکدیگر روی مسائلی که به صورت مشترک نسبت به آن نگران هستیم، متعهدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی نخست وزیر انگلیس: با سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران مخالفیم

سخنگوی نخست وزیر انگلیس: با سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران مخالفیم