مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 06:002020-03-07اجتماعي

غرس بیش از 10 هزار اصله نهال در قروه


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قروه گفت: به مناسبت هفته درختکاری بیش از 10 هزار اصله درخت غیرمثمر در این شهرستان غرس می شود.

- بهزاد شریفی پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری 160 اصل نهال در مسیر سبز سراب قروه و بیش از یک هزار اصل نهال در بوستان روستای کنگره غرس شد.

وی در ادامه افزود: انواع نهال های غرس شده محصول نهالستان منطقه گریزه اداره منابع طبیعی استان است که شامل انواع سرو خمره ای، زبان گنجشکی، اقاقیا و افرا است.

شریفی پور تصریح کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته و توسعه فضای سبز در روستاهای قروه 10 هزار اصل نهال برای غرس در نظر گرفته شده است که نیارمند همکاری دهیاری ها و اعضای شوراهای اسلامی روستایی برای غرس است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قروه اذعان داشت: به منظور توسعه فضای سبز شهری با همکاری اداره راه و شهرسازی قروه قرار است هر ساله 2 کیلومتر از ورودی این شهرستان به غرس درختان غیرمثمر اختصاص یابد.

شریفی پور ادامه داد: طبق نظر مسئول فضای سبز شهرداری قروه سرانه فضای سبز در قروه به ازای هر نفر 8 مترمربع است در حالی که میانگین کشوری آن 4 مترمربع به ازای هر نفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرس بیش از 10 هزار اصله نهال در قروه

غرس بیش از 10 هزار اصله نهال در قروه