مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 05:152020-03-07سياسي

30 هزار نهال در رفسنجان غرس می شود


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رفسنجان روز شنبه در این ارتباط گفت: به منظور جلوگیری از پیشروی شن های روان در مسیر رفسنجان به کرمان و دیگر مناطق این شهرستان اقدام به غرس 30 هزار اصله درختچه تاغ و دیگر گونه های مقاوم به شرایط آب و هوایی منطقه در طول هفته منابع طبیعی خواهیم کرد جلال حسن شاهی افزود: امسال بمنظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از برگزاری مراسمات جمعی در هفته درختکاری پرهیز شده و بر همین اساس روز گذشته این طرح 30هزار اصله ای آغاز شده است .

وی تصریح کرد: احداث تله رسوب گیر منطقه جوادیه الهیه دیگر پروژه در این هفته خواهد بود و بهره برداری از بند سنگ و سیمان شهدای روستای شاهزاده عباس در این هفته صورت خواهد گرفت.

شهردار رفسنجان هم در این آیین گفت: شهر رفسنجان از نظر سرانه فضای سبز کمبود ندارد، قبلا فضای سبز برای حضور مردم در فضای شهری مناسب سازی نشده بود و در این مدت سعی کردیم تنوع زندگی در شهر ایجاد شود که در این راستا بوستان های محله ای ( آسمان، خبرنگار ) طراحی و احداث شده اند.

محمدرضا عظیمی زاده افزود: میلیون ها نشاء گل و درختچه متناسب با هر فصل کاشت می شود و سعی کرده ایم که فضای سبز مفرح و پرجاذبه ای برای زندگی مردم به وجود بیاوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار نهال در رفسنجان غرس می شود

30 هزار نهال در رفسنجان غرس می شود