مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 17:152020-03-06اجتماعي

دفن اموات در مزار بالا و پایین شهر زنجان ممنوع شد


سرپرست شهرداری زنجان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به اینکه هم اکنون مزار پایین و بالای شهر زنجان ظرفیت اموات را ندارند، گفت: در این 2 مزار معضلاتی از قبیل تردد مردم، مسائل ترافیکی و بهداشتی وجود دارد که امکان خدمات رسانی را با مشکل مواجه کرده است.

غلامحسن احمدی افزود: طبق تمهیدات اتخاذ شده اموات در آرامستان جدید شهر زنجان که تمام زیر ساخت های لازم آن از قبیل فضای سبز، پارکینیگ، قبور یک و 2 طبقه و خانوادگی نیز آماده سازی شده دفن می شوند.

وی اضافه کرد: 2 مزار دفن اموات شهر زنجان وقفی بوده و اغلب مردم با توجه به فضاهای موجود در آنها اصرار دارند اموات خود را در این محل ها دفن کنند در حالی که باید اقدامات لازم جهت تامین بهداشت و سهولت تردد در این مزارها انجام شود.

این مسؤول ادامه داد: برای رفاه شهروندان سهولت تردد به مزار جدید وسیله ایاب و ذهاب به ویژه در روزهای پنجشنبه از سه راه امجدیه برای جابجایی در نظر گرفته شده، هر چند بسیاری با وسیله نقلیه شخصی خود به این مکان عزیمت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: مشارکت شهروندان در اجرای برنامه های خدمات شهری اثر گذاری بهتری دارد و به اجرای بهینه آن منجر خواهد شد.

این در حالی است با وجود برنامه ریزی شهرداری زنجان ازچند سال پیش برای دفن اموات در آرامستان جدید، به علت دور بودن مسیر، شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفن اموات در مزار بالا و پایین شهر زنجان ممنوع شد

دفن اموات در مزار بالا و پایین شهر زنجان ممنوع شد