مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 17:152020-03-06پزشكي

ابتلای 18 نفر در خراسان جنوبی به کرونا/ متوفیان کرونا چگونه دفن می شوند؟


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از تعداد 112 نمونه ارسالی، 94 نمونه منفی و 18 مورد مثبت اعلام شد که از نمونه های مثبت هم یک فوتی داشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد دهقانی امشب در تشریح آخرین بیماران کرونا ویروس در استان خراسان جنوبی با اشاره به خبر اعلام شده مبنی بر تعطیلی ادارات و دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی در 17 اسفندماه، اظهار داشت: با توجه به بررسی های میدانی انجام شده در سطح کشور و استان خراسان جنوبی نه تنها میزان ترددها کاهش نیافته بلکه افزایش داشته لذا در همین راستا تعطیلی روز شنبه 17 اسفندمداه لغو گردید.

وی با بیان اینکه به دنبال این اتفاق( افزایش حجم ترددها) احتمال انتقال و سرایت آلودگی بیشتر می شود، بیان داشت: از فرداد ساعات کاری کلیه ادارت استان به روال عادی برمی گردد و امکان استفاده از مرخصی استحقاقی با توجه به شرایط هر دستگاه و سازمان و با توجه به نظر مدیر مربوطه خواهد بود.

ابتلای 18 نفر به کرونا در استان رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به ارسال 112 نمونه مشکوک به کرونا، اعلام کرد: از این تعداد نمونه، 94 نمونه منفی و 18 مورد مثبت  اعلام شد که از نمونه های مثبت هم یک فوتی داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 18 نفر در خراسان جنوبی به کرونا/ متوفیان کرونا چگونه دفن می شوند؟

ابتلای 18 نفر در خراسان جنوبی به کرونا/ متوفیان کرونا چگونه دفن می شوند؟