مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 15:252020-03-06پزشكي

سپاه آماده همکاری با دانشکده علوم پزشکی اسدآباد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سرهنگ امیدعلی الیاسی با حضور در دفتر رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از زحمات و جانفشانی های کارکنان حوزه سلامت و کادر درمانی تجلیل کرد و گفت: از نظر امکانات، تجهیزات و تأمین نیروی انسانی در خدمت حوزه سلامت آماده کمک به دانشکده علوم پزشکی اسدآباد هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد افزود: در زمینه ضدعفونی کردن شهر به مدت 3 شب کمک کار شهرداری بوده ایم و این همکاری استمرار خواهد داشت.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد نیز با بیان اینکه ایران پس از 31 کشور اولین مورد ابتلاء به کرونا ویروس را ثبت کرد و تاکنون جواب آزمایش 2 بیمار مبتلا به کرونا در اسدآباد مثبت بوده است، گفت: بیمارستان حضرت قائم (عج) اسدآباد به 2 بخش کرونایی و غیر کرونایی تقسیم شده است.

بهنام رضا مخصوصی با بیان اینکه اولویت ما سلامت مردم است و در این حوزه شفاف هستیم و مردم اسدآباد باید به خادمان خود در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اعتماد کنند، گفت: افتخار ما این است که رهبر معظم انقلاب تاکنون 2 مرتبه در این مدت از کارکنان حوزه سلامت و کادر درمانی تشکر کرده اند وی با بیان اینکه همکارانی داریم که به خاطر حس انجام وظیفه و ایثار، چندین روز است خانواده خود را ندیده اند، گفت: همه کشور با مشکلات عدیده کمبود تجهیزات مواجه است و این کمبودها مختص شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه آماده همکاری با دانشکده علوم پزشکی اسدآباد است

سپاه آماده همکاری با دانشکده علوم پزشکی اسدآباد است