مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 13:302020-03-06ورزشي

اسفند ماه داغ برای سپاهان و ذوب آهن که از دهن افتاد


در حالی که تیم های اصفهانی سپاهان و ذوب آهن در اسفند ماه بازی های دشواری پیش رو داشتند اما بیماری کرونا به یک باره همه چیز را عوض کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، وقتی در اواخر بهمن ماه برنامه بازی های هفته بیست و دوم تا بیست و ششم لیگ برتر فوتبال مشخص شد، اسفند ماه داغ و سرنوشت سازی برای تیم های اصفهانی متصور می شد اما به یک باره همه چیز تغییر کرد.

با شیوع بیماری کرونا در ایران و آسیا مسابقات فوتبال لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نیز تحت تأثیر قرار گرفت؛ از همین رو با به تعویق افتادن مسابقات در هر 2 لیگ بودیم و سبب شد فوتبال از تب و تاب در اسفند ماه بیفتد.

سپاهان در اسفند باید در 6 دیدار به میدان می رفت که 5 دیدار در چارچوب لیگ برتر و یک بازی هم از لیگ قهرمانان آسیا بود اما از این تعداد فقط با ذوب آهن شهرآورد اصفهان را برگزار کرد که مساوی شد؛ بازی با پرسپولیس نیز که با حواشی خاص خودش برگزار نشد و سایر دیدار ها نیز به دلیل کرونا به تعویق افتاد.

به این ترتیب بازی طلایی پوشان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان، بازی با گل گهر سیرجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر، دیدار مقابل سایپا در هفته بیست و سوم لیگ برتر و  برود بازی با پارس جنوبی از هفته بیست و چهارم لیگ برگزار نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسفند ماه داغ برای سپاهان و ذوب آهن که از دهن افتاد

اسفند ماه داغ برای سپاهان و ذوب آهن که از دهن افتاد