مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 12:102020-03-06اقتصادي

پیش بینی ضرر 113 میلیارد دلاری شرکت های هواپیمایی به خاطر ویروس کرونا


انجمن حمل و نقل هوایی بین المللی اعلام کرد: شرکت های هواپیمایی به دلیل کاهش تقاضا برای سفرهای هوایی ناشی از شیوع ویروس کرونا بین 63 تا 113 میلیارد دلار ضرر خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، به نقل از راشاتودی، انجمن حمل و نقل هوایی بین المللی اعلام کرد: به دلیل کاهش تقاضا برای مسافرت های هوایی در جهان شرکت های هواپیمایی در مجموع طی سال جاری بین 63 تا 113 میلیارد دلار ضرر خواهند کرد.

در ژانویه سال جاری شاهد افزایش 2.

4 درصدی تقاضا برای مسافرت های هوایی در جهان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم که بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازانجمن ترافیک هوایی بین الملل این رقم کمترین رشد از سال 2010 تا کنون محسوب می شود.

این انجمن تأکید کرده است، دلیل کاهش تقاضا برای مسافرت های هوایی شیوع ویروس کرونا در جهان بوده و انتظار می رود این روند در ماه های فوریه و مارس ادامه یابد.

الکساندر دجونیاک دبیرکل انجمن ترافیک هوایی بین المللی می گوید: کاهش تقاضای حمل و نقل هوایی در ماه ژانویه در جهان تازه نوک کوه یخی تعطیلی است که شیوع ویروس کرونا بر حمل و نقل هوایی جهانی گذاشته است.

وی می گوید: در حالی شاهد کاهش قابل توجه رشد حمل و نقل هوایی در ماه ژانویه بوده ایم که بسیاری از محدودیت های پرواز شرکت هواپیمایی به چین از روز 23 ژانویه آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ضرر 113 میلیارد دلاری شرکت های هواپیمایی به خاطر ویروس کرونا

پیش بینی ضرر 113 میلیارد دلاری شرکت های هواپیمایی به خاطر ویروس کرونا