مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 09:252020-03-06سياسي

افتتاح بوستان شهید حاج قاسم سلیمانی در مهریز


شهید سلیمانی فرمانده سابق سپاه قدس بود که به دستور ترامپ خودرو حامل وی در اطراف فرودگاه بغداد با موشک هدف قرار گرفت و به شهادت رسید.

در این آیین به مناسبت هفته منابع طبیعی و درختکاری افزون بر 200 اصله نهال مثمر به یاد شهیدان به خصوص شهید سلیمانی غرس شد.

همچنین امام جمعه مهریز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، کاشت نهال را از جمله سنت های حسنه مردم منطقه برشمرد و گفت: در حدیث سفارش زیادی به این کار شده و در مرحله بعد باید نگهداری نهال های کاشته شده در اولویت قرار گیرد.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی افزود: باید همواره مردم و مسوولان به خصوص بسیجیان عنایت خاص به کاشت نهال و نگهداری از فضاهای سبز در شهرها و روستا داشته باشند.

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: افتتاح بوستان شهدای جبهه مقاومت می تواند به عنوان نمونه کاری ارزشمند برای شهرستان در سال های آینده در دستور کار قرار گیرد.

سرهنگ علی اصغر سلمانی افزود: کاشت درخت و گسترش فضای سبز در پایگاه های مقاومت شهری و روستایی به خصوص به یاد شهیدان از جمله اهداف بسیج است .

همچنین رضا زارع زاده مهریزی فرماندار مهریز یاد سردار شهید سلیمانی را گرامی داشت و افزود: در قرآن کریم از برخی میوه ها به خوبی یادشده که می طلبد در کاشت و برداشت این میوه ها اهتمام ویژه ای صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بوستان شهید حاج قاسم سلیمانی در مهریز

افتتاح بوستان شهید حاج قاسم سلیمانی در مهریز