مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 09:202020-03-06پزشكي

توضیح استاندار فارس در خصوص عزل معاون علوم پزشکی شیراز


در روزهای سختی که استان فارس هم مانند 30 استان دیگر ایران درگیر بیماری کوید-19 و تبعات و مشکلات آن است، تغییر یکباره معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان سنگر اول مبارزه با کرونا، - ایسنا/فارس در روزهای سختی که استان فارس هم مانند 30 استان دیگر ایران درگیر بیماری کوید-19 و تبعات و مشکلات آن است، تغییر یکباره معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان سنگر اول مبارزه با کرونا، موجی از شایعات و اخبار ضد و نقیض را به دنبال داشت.

طی روزهای گذشته، برای دومین بار تغییر یک مدیر در استان فارس با ابهامات و سئوالات فراوانی همراه شده است؛ بعد از تغییر چراغ خاموش مدیرکل آموزش و پرورش که سئوالات و حتی انتقادهای فراوانی به دنبال داشت، این بار تغییر معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر ساز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه ای شدن خبر تعیین سرپرست برای معاونت غذا و داروی علوم پزشکی شیراز که خط اول مبارزه با کرونا محسوب می شود، اخباری به نقل از دکتر خشنود، معاون سابق این بخش در فضای مجازی منتشر شد که تلویحا علت برکناری خود را عمل نکردن به سفارش یکی از مقامهای استان اعلام کرده بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز تصریحا این موضوع را تکذیب کرده و آن را به موضوع انتقادهای فراوانی که طی روزهای اخیر به نحوه توزیع ماسک، دستکش و مواد ضدع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح استاندار فارس در خصوص عزل معاون علوم پزشکی شیراز

توضیح استاندار فارس در خصوص عزل معاون علوم پزشکی شیراز