مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 07:102020-03-06پزشكي

ابتلای 4 بیمار به کرونا در اسدآباد/ ترخیص دو نفر


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از ابتلای چهار بیمار به ویروس کرونا در اسدآباد خبر داد و گفت: خوشبختانه دو نفر از بیماران ترخیص شدند.

- بهنام رضا مخصوصی در گفت گو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه آزمایش چهار بیمار به ویروس کرونا در اسدآباد مثبت اعلام شده است اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه تاکنون تعداد 250 بیمار با مشکل و علائم تنفسی به اورژانس و مراکز خدمات بهداشتی درمانی این شهرستان مراجعه کرده اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 45 نفر تاکنون بستری شده اند گفت: تعدادی از این بیماران مشکوک به بیماری کرونا بودند که برخی علائم بالینی داشتند و برخی هم بر اساس آزمایش ها احتمال کرونا در آن بیشتر بود، که در نتیجه نمونه آزمایش ها به ارسال شد.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به اینکه برای تشخیص کرونا چند عامل مدنظر است افزود: یکی از این عوامل علائم بیماری مانند تب، تنگی نفس، سرفه های خشک، دردهای عضلانی، آبریزش بینی، گلودرد و مسائل گوارشی است.

وی خاطرنشان کرد: مورد دیگر بررسی، آزمایش گلبول های سفید، سی پی آر و سی تی اسکن است که اگر روی همه اینها علائم مثبت باشد، آن را کرونا مثبت اعلام کرده و آزمایش را روی آن انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 4 بیمار به کرونا در اسدآباد/ ترخیص دو نفر

ابتلای 4 بیمار به کرونا در اسدآباد/ ترخیص دو نفر