مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 05:152020-03-06سياسي

استفاده از ظرفیت سمن ها برای مقابله با کرونا نیازمند مدیریت و برنامه ریزی است


امروزه سمن ها یا همان سازمان های مردم نهاد، رکن سوم جوامع محسوب می شوند که می توان آنها را سازمان های داوطلبانه، غیردولتی، غیرسیاسی و غیرانتفاعی به مفهوم واقعی دانست که به عنوان نهادهای مدنی، واسط بین دولت و مردم بوده و بخش مهمی از مشارکت مردم در توسعه جامعه را از این طریق شکل می دهند.

از میان 20 هزار سازمان مردم نهاد در سراسر کشور، چهار هزار 300 باب آن ها در استان اصفهان است که ظرفیت های متفاوتی را در عرصه های مختلف دارند و باید بیش از بیش از آن ها استفاده کرد اما به دلایل مختلف نقش این نهادهای مدنی در این استان تاکنون کمتر مورد توجه قرار گرفته است اما امروز در بحث مقابله با بیماری کرونا ظرفیت عالی است که باید بکارگرفته شوند.

اگرچه بی شک دیر یا زود دانشمندان همچون دیگر امراض که در قرون گوناگون بلای جان انسان می شدند، راه شکست بیماری شایع سال 2020 را کشف خواهد کرد و بر این بلای جهانی پیروز خواهند شد، اما ما انسان ها نیز نباید دوستی، محبت، مهربانی، نوعدوستی، همکاری و همیاری با گرفتاران و خانواده هایشان بویژه تهیدستان و نیازمندان را از یاد ببریم و در میدان انسانیت هم بر سختی ها چیره شویم.

پسندیده است که در کنار حفظ قلمرو شخصی برای جلوگیری از ابتلا به ویروس، قلمرو مهربانی ها را بیشتر کنیم، شاید یک تماس با خانواده ای، کمک مالی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت سمن ها برای مقابله با کرونا نیازمند مدیریت و برنامه ریزی است

استفاده از ظرفیت سمن ها برای مقابله با کرونا نیازمند مدیریت و برنامه ریزی است