مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 17:062020-03-05فرهنگي

شهرداری شیروان پوشاک کودکان بی سرپرست را تامین می کند


حسن اسکندریان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام با مصوبه شورای اسلامی شهر شیروان برای خرید پوشاک 40 کودک بی سرپرست و بدسرپرست انجام شده است.

وی گفت: شهرداری شیروان هر ساله برای ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین مردم اقدام به پخش برنامه ها جنگ شادی، رقص و موسیقی محلی، تئاتر، نمایش فیلم و غیره در پارک ها می کند که با استقبال بسیار خوب مردم همراه است ولی امسال برای پیشگیری از ویروس کرونا و رعایت نکات بهداشتی این برنامه ها لغو شد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر شیروان گفت: برنامه های جشن، تفریح و شادی که شهرداری و شورا برای کودکان برگزار می کنند موجب شادمانی آنان است و باید این قبیل برنامه ها را در یک مسیر، جهت دار و هدفمند اجرا کرد.

اسکندریان افزود: این فرهنگ باید در جامعه ما نهادینه شود که کودکان بی سرپرست و بدسرپرست نیازمند ترحم ما نیستند، بلکه باید با آنان به نحوی برخورد شود که در عین بهره مندی از حمایت های مادی و معنوی، زمینه حفظ عزت و کرامت آنان فراهم آید و آینده روشنی پیش روی آنان قرار گیرد.

شهرستان شیروان 3 مرکز نگهداری کودکان بدسرپرست و بی سرپرست شامل شیرخوارگاه مختلط حضرت فاطمه(س)، مرکز پسرانه امام رضا(ع) و مرکز دخترانه حضرت زینب(س) را در خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری شیروان پوشاک کودکان بی سرپرست را تامین می کند

شهرداری شیروان پوشاک کودکان بی سرپرست را تامین می کند