مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 15:252020-03-05سياسي

نهالی که غرس نشد


حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا دلیل اعتراض ، انتقاد و ترک محل مورد نظر برای کاشت نهال را شلوغی و ازدحام بیش از حد جمعیت و همچنین راه انداختن خودروهای اداری در این مسیر آن هم در این شرایط حساس بروز و شیوع روزافزون کرونا عنوان کرد.

وی تصریح کرد: اتفاقا به مدیران مربوطه و معاون عمرانی استانداری خواسته بودم که با توجه به شیوع بیماری کرونا و خطر انتقال آن و همچنین ضرورت سلامت مردم این کار در ساده ترین و خلوت ترین شرایط ممکن انجام شود.

کلانتری اظهار امیدواری کرد که این اقدام امروز نشانه ای برای نهادینه شدن انضباط کاری، نظم بخشی و انجام بهتر و با تدبیر امور و همچنین مسئولیت پذیری و تعهد بیش از پیش مدیران و مسئولان اجرایی شود.

وی تصریح کرد: دلیل این کار به معنای نشان دادن اقتدار و یا بی احترامی به شان یک مدیر نیست ، بلکه برای احساس مسئولیت و دغدغه مندی بیشتر نسبت به یکی از موضوعات جدی کشور و نظام یعنی فرهنگ سازی و نهادینه کردن بهداشت فردی و عمومی در راستای جلوگیری از شیوع و بروز ویروس کرونا بوده است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به 3 هزار و 513 نفر و فوت ناشی از آن به 107 نفر رسید و همچنین 739 نفر تاکنون بهبود یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهالی که غرس نشد

نهالی که غرس نشد