مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 09:462020-03-05اجتماعي

شهرداری لاهیجان چهارهزار نهال کاشت


امسال مدیریت شهری لاهیجان با توجه به شیوع ویروس کرونا با شعار سلامتی برای همه شهروندان لاهیجان و مردم ایران در روز درختکاری و هفته منابع طبیعی نسبت به کاشت نهال برای سرسبزی ، شادابی و سلامتی شهروندان اقدام کرده است.

وی افزود: شهر لاهیجان یکی از سرسبزترین شهرهای ایران است و ما همه ساله با کاشت درخت در مکان های مختلف با همراهی و همکاری شهروندان بر زیبایی و شادابی این شهر خواهیم افزود.

وی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به مهمان ناخوانده کشور و شهر ما (ویروس کرونا ) با تدابیر مسئولان امر و تلاش کارکنان شهرداری و مدیریت شهری تمام سعی خود را بکار بسته ایم تا به مقابله و دفع این ویروس بپردازیم .

وی اظهارداشت: از همه شهروندان می خواهیم ضمن عمل کردن به نکات بهداشتی همچنان خودداری از تردد غیرضروری در سطح شهر این شهرداری را در ضدعفونی کردن شهر یاری کنند تا بزودی شاهد پایان این دوره باشیم.

همچنین شهرداری لاهیجان با صدور اطلاعیه ای از شهروندان خواست از وسایل بازی در شهربازی ها به دلیل رعایت مسائل بهداشتی و مقابله با ویروس کرونا استفاده نکنند.

در این اطلاعیه آمده است: به همین منظور با قدردانی از شهروندان که با مدیریت شهری نهایت همکاری را انجام می دهند از عموم مردم فهیم لاهیجان درخواست می شود برغم ضدعفونی کردن همه پارک ها و وسایل بازی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری لاهیجان چهارهزار نهال کاشت

شهرداری لاهیجان چهارهزار نهال کاشت