مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 18:302020-03-04سياسي

اضطراب ایجاد شده بین مردم خطرناک تر از ویروس کرونا است


امام جمعه ابرکوه ضمن قدردانی از کادر درمان بیمارستان ابرکوه گفت: اضطراب ایجاد شده در بین مردم خطرناک تر از ویروس کرونا است و مردم باید با رعایت بهداشت شخصی این بیماری را شکست دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی با حضور در بخش قرنطینه بیمارستان خاتم الانبیاء ابرکوه، از کادر درمان بیمارستان در امر مقابله با ویروس کرونا و قرار گرفتن در خط مقدم این مبارزه، قدردانی کرد.

امام جمعه ابرکوه در حاشیه بازدید از بیمارستان، اظهار کرد: پزشکان، پرستاران و کادر درمان با تلاش شبانه روزی، به زودی شکست نهایی را نصیب این بیماری خواهند کرد.

حجت الاسلام حسینی افزود: گرچه این بیماری جهانی است؛ اما شیوع آن در کشور با رعایت بهداشت شخصی مردم و همت متولیان بهداشت و درمان به زودی تمام خواهد شد و روسیاهی برای کسانی باقی می ماند که به نوعی با سودجویی و بازار سیاه در ملزومات بهداشتی، به جای التیام آلام عمومی، نمک بر زخم مردم پاشیدند و در این آزمون مردود شدند.

حسینی با بیان اینکه هم زمان با سراسر کشور بسیج عمومی برای مقابله با کرونا در ابرکوه نیز محسوس است، خاطرنشان کرد: به نظر می رسد اضطرابی که در بین مردم ایجاد شده و سایه سیاه آن بر سر خانواده ها گسترده شده، بدتر و خطرناک تر از خود بیماری کرونا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضطراب ایجاد شده بین مردم خطرناک تر از ویروس کرونا است

اضطراب ایجاد شده بین مردم خطرناک تر از ویروس کرونا است