مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 18:252020-03-04اجتماعي

راهکار رفع عقب ماندگی درسی از منتخب بویراحمد و دنا به وزارت آموزش و پرورش


منتخب بویراحمد و دنا در مجلس به وزارت آموزش و پرورش در راستای کمک به جبران عقب ماندگی دانش آموزان پیشنهاد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ منتخب مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون از اداره کل آموزش و پرورش بازدید کرد و در نشستی با حضور شورای معاونین این اداره کل، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رییس سازمان دانش آموزی مشکلات این حوزه را مورد بررسی قرار دادند.

مهدی روشنفکر در این نشست اظهار داشت: ساحت مقدس آموزش و پرورش را نباید به مسائل شبه سیاسی آلوده کرد و آموزش و پرورش نباید حیات خلوت جریان های سیاسی و باندهای قدرت شود و البته آموزش و پرورش در این دوره از انتخابات با وجود برخی اشکالات در برخی مناطق و شهرستان ها، عملکرد مطلوبی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه باید به معیشت فرهنگیان توجه ویژه کرد و آمادگی داریم که مشکلات این قشر عزیز را به جد پیگیری کنم، افزود: شغل دوم برای یک معلم از جمله مسافرکشی فاجعه برای نظام آموزش و پرورش است.

روشنفکر خاطرنشان کرد: آیا به این فکر کرده ایم که چرا امروز دانش آموزان از تعطیل بودن مدارس خوشحال می شوند و باید تدبیری کنیم زیرا این یعنی زنگ خطر برای آینده کشور،  باید کلاس درس را جذاب کرد تا دانش آموزان از تعطیلی مدارس نگران شوند ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار رفع عقب ماندگی درسی از منتخب بویراحمد و دنا به وزارت آموزش و پرورش

راهکار رفع عقب ماندگی درسی از منتخب بویراحمد و دنا به وزارت آموزش و پرورش