مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 10:302020-03-04اقتصادي

افزایش حجم ترافیک مرسولات پستی


مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با اشاره به افزایش حجم ترافیک مرسولات پستی در روزهای پایانی سال و همچنین شیوع ویروس کرونا گفت: خدمات رسانی شبکه پستی با رعایت دقیق نکات بهداشتی ادامه دارد.

- مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با اشاره به افزایش حجم ترافیک مرسولات پستی در روزهای پایانی سال و همچنین شیوع ویروس کرونا گفت: خدمات رسانی شبکه پستی با رعایت دقیق نکات بهداشتی ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیوع ویروس کرونا در کشور باعث شده رفت وآمدها کاهش یابد و با تعطیل شدن مراکز آموزشی و اعمال دورکاری در بسیاری از ادارات، فعالیت برخی از کسب وکارهای آنلاین افزایش یافته است و همچنین ترافیک مرسولات پستی نیز به دلیل همین موضوع و همچنین نزدیک شدن به روزهای پایانی سال افزایش یافته است.

در این راستا حسین نعمتی با بیان اهمیت بسیج همگانی برای مقابله با بیماری ناشی از ویروس کرونا و توجه به سلامت شهروندان، اظهار کرد: این شرکت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، با تشکیل کمیته به مسئولیت اجتماعی خود عمل کرده و با اتخاذ تدابیر لازم اعم از ضدعفونی و گندزدایی تمامی مراحل ارسال مراسلات پستی از قبول مرسوله، تجزیه، رهسپاری و تحویل به گیرنده، زمینه ای فراهم کند تا بسته ها و مرسولات مردم در نهایت سلامت به دست آنان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حجم ترافیک مرسولات پستی

افزایش حجم ترافیک مرسولات پستی