مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 10:002020-03-04بين الملل

روسیه، بی بی سی را به نقض مقررات رسانه ای متهم کرد


نهاد تنظیم کننده مقررات رسانه ای روسیه شبکه اخبار جهانی بی بی سی (BBC World News) را به نقض قوانین انتشاری روسیه متهم و اظهار کرد، اواخر ماه جاری میلادی دادگاهی برای رسیدگی به این شکایت تشکیل خواهد شد.

- نهاد تنظیم کننده مقررات رسانه ای روسیه شبکه اخبار جهانی بی بی سی (BBC World News) را به نقض قوانین انتشاری روسیه متهم و اظهار کرد، اواخر ماه جاری میلادی دادگاهی برای رسیدگی به این شکایت تشکیل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسکو بارها به لندن گفته که در صورت رویارویی شبکه تلویزیونی روسی راشاتودی با موانعی در انگلیس، رسانه های انگلیسی مانند بی بی سی باید انتظار پیامدهایی را داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، نهاد تنظیم مقررات رسانه ای انگلیس سال گذشته میلادی راشاتودی را بر سر نقض قوانین بی طرفی جریمه کرد.

نهاد تنظیم مقررات رسانه ای روسیه موسوم به روسکومنادزور اظهار کرد، بی بی سی طبقه بندی سنی مناسب را در محتواهای انتشاری خود رعایت نکرده و نسخه های کپی برنامه هایش را به موقع به مقامات روس تحویل نداده است.

مسکو می تواند یک جریمه تا مبلغ 3050 دلار بر سر عدم طبقه بندی سنی و یک جریمه دیگر تا مبلغ 304 دلار به دلیل تاخیر در تحویل کپی های برنامه علیه بی بی سی وضع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه، بی بی سی را به نقض مقررات رسانه ای متهم کرد

روسیه، بی بی سی را به نقض مقررات رسانه ای متهم کرد