مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 06:102020-03-04سياسي

تمامی آداب شرعی دفن برای فوت شدگان بیماری کرونا انجام می شود


مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه کشور ضمن همدردی با خانواده های فوت شدگان ناشی از بیماری کرونا ، گفت: تمامی آداب شرعی دفن برای فوت شدگان بیماری کرونا انجام می شود.

- ایسنا/قم مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه کشور ضمن همدردی با خانواده های فوت شدگان ناشی از بیماری کرونا ، گفت: تمامی آداب شرعی دفن برای فوت شدگان بیماری کرونا انجام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی در گفتگو با ایسنا با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: متأسفانه کشور ما درگیر این بیماری شده است و بر اساس آمار نزدیک به دو درصد از مبتلایان جان خود را از دست می دهند.

وی ادامه داد: در خصوص نحوه دفن فوت شدگان این بیماری و اجرای موازین شرعی دفن صحبت های مختلفی مطرح می شد و به همین علت حوزه های علمیه به این موضوع ورود کرده و جلساتی را با مسئولان استان و همچنین دانشگاه علوم پزشکی برگزار کرد.

زمانی بیان کرد: افرادی که کرونا دارند یا مشکوک هستند همانند سایر مؤمنانی که از دنیا می روند باید آداب شرعی دفن که عبارت از غسل، حنوط ، کفن، نماز میت و دفن می باشد، بر پیکر آن ها انجام شود.

وی ادامه داد: به دلیل این که پروتکل های بهداشتی اجازه نمی داد افراد بعد از فوت دست به بدن فوت شدگان بزنند از غسل و کفن جلوگیری می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی آداب شرعی دفن برای فوت شدگان بیماری کرونا انجام می شود

تمامی آداب شرعی دفن برای فوت شدگان بیماری کرونا انجام می شود