مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 05:262020-03-04اقتصادي

کاشت 16 هزار نهال در 6 نقطه شهر سنندج/خبر دفن اموات در کوه آبیدر کذب است


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی در6 نقطه از سطح شهر سنندج بیش از 16 هزار نهال غرس می شود.

- شرمین شریفی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج به برنامه های این سازمان به مناسبت هفته منابع طبیعی اشاره کرد و اظهار داشت: هر ساله در نیمه دوم اسفند ماه و در هفته ای که بنام منابع طبیعی نام گذاری شده اقدامات گسترده ای از سوی نهادهای مرتبط و همچنین شهروندان در خصوص نهال کاری صورت می گیرد.

وی بیان کرد: این سازمان به مناسبت هفته منابع طبیعی و در راستای رسالت کاری خود در زمینه احداث، احیاء و توسعه فضای سبز پایدار برنامه ریزی و تمهیدات لازم را صورت داده است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از کاشت 16 هزار نهال در 6  نقطه از سطح شهر به مناسبت هفته منابع طبیعی خبر داد و گفت: در حال حاضر عملیات چاله کنی برای غرس نهال در آبیدر در حال اجرا است.

شریفی اعلام کرد: بذرکاری در محله فرجه به تعداد 2 هزار و 600 نهال از اوایل اسفند ماه امسال آغاز شده است.

وی گفت: آماده سازی و چاله کنی تپه پیر چنار واقع در انتهای مسکن مهر شهرک بهاران در حدود 20 هکتار برای کاشت 8 هزار نهال گونه مناسب از نوع بومی، مقاوم به آفت و نیاز به آب کم از دیگر نقاطی است که در هفته آینده نهال کاری آن انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 16 هزار نهال در 6 نقطه شهر سنندج/خبر دفن اموات در کوه آبیدر کذب است

کاشت 16 هزار نهال در 6 نقطه شهر سنندج/خبر دفن اموات در کوه آبیدر کذب است