مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 20:452020-03-03ورزشي

عماری: برگزاری پلی آف بسکتبال به صورت متمرکز فعلا مطرح نیست


برگزاری متمرکز مسابقات مرحله پلی آف فعلا مطرح نیست و باید دید چه اتفاقی می افتد.

- مسعود عماری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد جلسه فدراسیون بسکتبال با باشگاه ها برای تعویق مرحله پلی آف لیگ برتر اظهار داشت: ما، مدیران و سرمربیان باشگاه ها را دعوت کردیم تا در خصوص تعویق یا برگزاری پلی آف به یک جمع بندی برسیم.

با توجه به اینکه درخواست هایی برای تعویق مسابقات شده بود درنهایت به این نتیجه رسیدیم که مسابقات به 25 فروردین موکول شود.

  وی در مورد اینکه آیا این تاریخ قطعی است یا باز هم شرایط جدید رقم خواهد خورد، گفت: امیدواریم که ویروس کرونا تا آن زمان ریشه کن شود اما اگر این اتفاق نیفتد، مجبوریم که تصمیم جدیدی بگیریم.

  دبیر فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه آیا این امکان وجود دارد که مسابقات به صورت متمرکز در یک شهر برگزار شود یا خیر، گفت: در حال حاضر بحث میزبانی ها مهم است و اینکه شهری بخواهد آن را قبول کند، اهمیت دارد چون باید تعداد زیادی بازیکن، مربی و کادر را بتواند میزبانی کند.

  عماری ادامه داد: ما این موضوع را در جلسه مطرح کردیم، اما بحث زیادی در این خصوص صورت نگرفت چون این یک طرحی است که باید کار زیادی روی آن صورت بگیرد و موافقت همه باشگاه ها وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عماری: برگزاری پلی آف بسکتبال به صورت متمرکز فعلا مطرح نیست

عماری: برگزاری پلی آف بسکتبال به صورت متمرکز فعلا مطرح نیست