مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 11:362020-03-03فناوري

نگاهی نزدیک به نسخه 5G تبلت Huawei MatePad Pro


تبلت Huawei MatePad Pro به عنوان پرچمدار جدید بازار تبلت های هوآوی، مجموعه ای از فناوری ها و نوآوری ها را در خود جای داده است تا به عنوان محصولی شاخص در دنیای تبلت ها شناخته شود.

- تبلت Huawei MatePad Pro به عنوان پرچمدار جدید بازار تبلت های هوآوی، مجموعه ای از فناوری ها و نوآوری ها را در خود جای داده است تا به عنوان محصولی شاخص در دنیای تبلت ها شناخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام هوآوی، این مجموعه در ماه نوامبر سال گذشته میلادی از تبلت پرچمدار Huawei MatePad Pro با قابلیت های برجسته و مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجه رونمایی کرد و در تاریخ 24 فوریه نسخه مجهز به قابلیت ارتباطی 5G این دستگاه هم معرفی شد.

این نسخه، به تراشه Kirin 990 5G تجهیز شده که از مودم ادغام شده در تراشه جهت دسترسی به شبکه های ارتباطی نسل پنجم استفاده می کند.

علاوه بر این، در تبلت جدید پشتیبانی از قابلیت شارژ بی سیم با سرعت بالاتر در دسترس خواهد بود.

قابلیت های ارتباطی پیشرفته برای کاربران تراشه جدید استفاده شده در Huawei MatePad Pro 5G از شبکه های ارتباطی 5G پشتیبانی می کند تا نیازهای کاربران را جهت اتصال به نسل جدید ارتباطات برآورده کند.

به این ترتیب، پرچمدار جدید هوآوی سرعت دانلودی تا 10 برابر بیشتر از آنچه در شبکه 4G دیده بودیم را با تاخیر کمتر، امکان پذیر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی نزدیک به نسخه 5G تبلت Huawei MatePad Pro

نگاهی نزدیک به نسخه 5G تبلت Huawei MatePad Pro