مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 09:502020-03-03فناوري

الکامپ بیست و ششم تیرماه 99 برگزار می شود


سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور از برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر وتجارت الکترونیک (الکامپ 2020) در تیرماه 99 خبر داد.

- سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور از برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر وتجارت الکترونیک (الکامپ 2020) در تیرماه 99 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سازمان نظام صنفی رایانه ای در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیش ثبت نام الکامپ 2020 از ابتدای اردیبهشت ماه سال 1399 آغاز و تا سی و یکم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر وتجارت الکترونیک (الکامپ 2020 ) در تاریخ 24 تا 27 تیرماه 1399 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

نمایشگاه الکامپ فرصتی برای ارائه دستاوردها در عرصه طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر، مخابرات و اقتصاد دیجیتال و بزرگترین رویداد فناوری کشور است.

این نمایشگاه آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال در بخش های خصوصی و دولتی با بررسی فرصت های بازار به جایگاه سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و تلاش های یک سال خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده کنندگان قرار می دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکامپ بیست و ششم تیرماه 99 برگزار می شود

الکامپ بیست و ششم تیرماه 99 برگزار می شود