مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 14:402020-03-02اجتماعي

مدارس تعطیل است نه آموزش/ دانش آموزان در خانه پیگیر یادگیری دروس باشند


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: از دانش آموزان می خواهیم این بسته شدن درب مدارس را تعطیلی آموزش قلمداد نکنند و از راه دور و در خانه پیگیر یادگیری مفاهیم درسی از طریق کانال های ارتباطی باشند تا بعد از گذراندن بحران بیماری شاهد ایجاد بحران آموزشی نباشیم.

- فرحناز قائدامینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، در خصوص راهکارهای جلوگیری از عقب ماندگی درسی دانش آموزان گفت: مدارس سطح استان برای حفظ سلامتی دانش آموزان تعطیل شده اما آموزش دروس هنوز برقرار است و اطلاعات لازم برای پیگیری و ادامه روند آموزش به معلمان، دانش آموزان و اولیا داده شده است.

ادامه روند آموزش از طریق کلاس های آنلاین مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: روند آموزش دروس دانش آموزان هم از طریق برنامه های صدا و سیما که در زمان های معین شده برای آموزش درسی مقاطع مختلف مقرر شده و هم از طریق کلاس های آنلاین که با همکاری مدیران و معلمان در کانال های ارتباطی مدارس، فضای اینترانت و شبکه های مجازی برگزار می شود، برقرار است.

وی در خصوص آموزش های پیشگیرانه برای حفظ سلامتی دانش آموزان افزود: به محض ورود این بیماری به کشور آموزش و پرورش استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، آموزش های لازم برای مقابله با گسترش این بیماری از طریق  سایت آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس تعطیل است نه آموزش/ دانش آموزان در خانه پیگیر یادگیری دروس باشند

مدارس تعطیل است نه آموزش/ دانش آموزان در خانه پیگیر یادگیری دروس باشند