مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 10:062020-03-01ورزشي

سناریویی که تکرار شد؛ تابش نیز مانند طاهری استعفا کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، روز گذشته بود که مسعود تابش مدیر عامل باشگاه سپاهان استعفا داد و رییس هیأت مدیره باشگاه گفت که به نظر می رسد علت استعفای تابش مسائل شخصی بوده باشد و موضوع ارتباطی به مسائل باشگاه نداشته است.

استعفای تابش در حالی رخ داد که در چند روز گذشته فشار هواداران در پی اتفاقات اخیر زیاد شده بود؛ سپاهان در هفته بیستم میزبان پرسپولیس بود اما دیر به ورزشگاه رسید و وارد زمین بازی نشد تا کمیته انضباطی برای این دیدار تصمیم گیری کند.

فاصله سپاهان و پرسپولیس 10 امتیاز شد، تابش استعفا داد روز پنج شنبه نیز در حالی که سپاهان تا لحظات پایانی یک بر صفر از ذوب آهن در شهرآورد اصفهان پیش بود، با یک اشتباه فردی به حریف پنالتی داد و بازی با تساوی به پایان رسید تا سپاهان 2 امتیاز دیگر نیز از دست بدهد.

پس از بازی با ذوب آهن بود که رأی کمیته انضباطی در مورد بازی با پرسپولیس نیز اعلام شد و سپاهان 3 بر صفر بازنده اعلام شد؛ به این ترتیب در حالی که طلایی پوشان 5 امتیاز با پرسپولیس فاصله داشتند و بازی با این تیم 6 امتیازی محسوب می شد، به یک باره و در یک روز فاصله آن ها با پرسپولیس به 10 امتیاز رسید و در فاصله 9 هفته مانده به پایان لیگ بار دیگر پرسپولیس را در آستانه قهرمانی قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناریویی که تکرار شد؛ تابش نیز مانند طاهری استعفا کرد

سناریویی که تکرار شد؛ تابش نیز مانند طاهری استعفا کرد