مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 09:262020-03-01اقتصادي

17 هزار تن میگو در سطح استان بوشهر تولید شده است


رییس نظام دامپزشکی استان بوشهر از نظارت بر کشتار 17 هزار دام سبک و سنگین در سطح استان خبر داد و گفت: امسال بیش از 17 هزار تن میگو در سطح استان تولید شده است.

- دکتر عبدالمجید کوثری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تعداد اعضای نظام دامپزشکی استان بوشهر حدود 368 نفر است که بیش از 150 نفر از آنها دکتر دامپزشک عمومی و متخصص هستند و مابقی اعضا هم در رده های فوق لیسانس، لیسانس و کاردانی دامپزشکی مشغول به فعالیت هستند.

وی به صدور پروانه های دامداری ها، مرغداری ها و آبزیان در سطح استان اشاره کرد و افزود: امسال 206 فقره پروانه بهره برداری اعم از دامداری، مرغداری، پرورش میگو و پرورش ماهی در استان بوشهر صادر شده است.

کوثری بیان کرد: همچنین سازمان نظام دامپزشکی در زمینه ماده دو قانون افزایش بهره وری در بحث داروخانه ها، کلینیک ها و بیمارستان های دامپزشکی در سال جاری 18 فقره از این پروانه ها را برای همکاران صادر کردیم.

وی اضافه کرد: امسال در زمینه آبزیان بیش از پنج هزار و 600 فقره مجوز بهداشتی برای میگو در استان صادر شده که با بیش از 17 هزار تن محصول همراه بوده که تحت نظارت این دوستان تولید شده است.

کوثری بیان کرد: در استان بوشهر 10 سایت پرورش میگو و 14 تا مرکز تکثیر میگو و تعداد نسبتاً زیادی هم شرکت های فرآوری آبزیان داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 هزار تن میگو در سطح استان بوشهر تولید شده است

17 هزار تن میگو در سطح استان بوشهر تولید شده است