مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 08:062020-03-01اقتصادي

نبض بزرگ ترین شهر صنعتی ایران در هیاهوی کرونا منظم می زند


دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان های ساوه و زرندیه گفت: نبض فعالیت بزرگترین شهر صنعتی کشور برغم هیاهوی ویروس کرونا همچنان منظم می زند.

- داود میرزایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه با بیان اینکه نبض بزرگ ترین شهر صنعتی کشور در هیاهوی کرونا منظم می زند، اظهار کرد: هم اکنون بیش از 50 هزار کارگر در 500 واحد تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ ساوه جمعیت 70 درصدی ساوه را شامل می شوند.

وی با اشاره به اینکه کارگران سربازان خط مقدم تولید و صنعت به شمار می روند، اظهار کرد: تلاش و همت این قشر در چنین شرایط حساس شیوع این ویروس، در چرخش چرخ صنعت و اقتصاد ستودنی است.

وی بیان کرد: تاکنون موردی از ابتلای کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی در ساوه و زرندیه گزارش نشده است و خط های تولید با درایت مدیران و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی و تلاش خستگی ناپذیر کارگران همچنان فعال است.

میرزایی ضمن تاکید بر حفظ سلامت کارگران با رعایت اصول خودمراقبتی و نیز ضدعفونی کارخانجات اظهار امیدواری کرد مدیران و کارگران ضمن رعایت نکات بهداشتی و درمانی مورد نظر دانشکده علوم پزشکی ساوه بتوانند این دوره حساس را پشت سر بگذارنند.

دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان های ساوه و زرندیه گفت: توجه به رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در اجتماعات مانند سالن های غذاخوری، رستوران ها، سرویس هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبض بزرگ ترین شهر صنعتی ایران در هیاهوی کرونا منظم می زند

نبض بزرگ ترین شهر صنعتی ایران در هیاهوی کرونا منظم می زند