مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 05:402020-03-01اجتماعي

آموزش مجازی دانش آموزان در دستور کار قرار دارد


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در تلاش هستیم زیرساخت های لازم برای آموزش مجازی از طریق شبکه های اجتماعی را مدارس ایجاد کنیم، معلمان با تشکیل کانال ها و گروه های مجازی نسبت به امر آموزش اقدام می کنند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در تلاش هستیم زیرساخت های لازم برای آموزش مجازی از طریق شبکه های اجتماعی را مدارس ایجاد کنیم، معلمان با تشکیل کانال ها و گروه های مجازی نسبت به امر آموزش اقدام می کنند، این موضوع از طریق مدارس به اطلاع والدین می رسد.

فرحناز قائدامینی در گفت وگو با ایسنا از اختصاص بیش از یک میلیارد تومان اعتبار برای ضدعفونی کردن مدارس چهارمحال و بختیاری برای مقابله با کرونا ویروس خبر داد و اظهار کرد: بخشی از این اعتبار نیز صرف هزینه های آموزش مجازی می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: گندزدایی مدارس استان از زمان تعطیلی مدارس در دستور کار قرار گرفته است ، همچنین تمامی سالن های ورزشی، استخرها تعطیل و دوره های ضمن خدمت نیز کنسل شدند.

وی در خصوص آموزش مجازی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری، توضیح داد: در تلاش هستیم علاوه بر برنامه های آموزشی شبکه آموزش در شبکه استانی نیز تدریس برخی از دروس مدارس را توسط فرهنگیان را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مجازی دانش آموزان در دستور کار قرار دارد

آموزش مجازی دانش آموزان در دستور کار قرار دارد