مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 17:162020-02-29اقتصادي

راه اندازی خط سوم تولید ماده ضدعفونی کننده دست در هفته جاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا غلامرضا شریعتی روز شنبه در حاشیه راه اندازی 2 خط تولید مواد ضدعفونی کننده دست در کارخانه اطلس فایز شهرک صنعتی شماره 2 اهواز که با حضور جمعی از مسوولان استان برگزار شد در جمع خبرنگاران بیان کرد: با فعالیت این 2 کارخانه در تولید مواد ضدعفونی کننده دست در صورتی که با مشکلی روبه رو نشوند در خوزستان مشکلی نخواهیم داشت.

2 کارخانه در اهواز با توجه به شیوع ویروس کرونا ، برای تولید مواد ضدعفونی و ژل شستشوی دست ورود کرده اند.

وی گفت: این 2 خط تولید ماده ضدعفونی کننده دست روز شنبه در کارخانه اطلس فایز که تولید کننده مواد شوینده بهداشتی همچون مایع ظرفشویی و انواع پاک کننده است راه اندازی شده که با پیشنهاد معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز و سازمان صمت خوزستان، این 2 خط تولید وارد مدار شد.

استاندار خوزستان ادامه داد: از سازمان صمت خوزستان و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تقاضا دارم که برای راه اندازی خطوط تولید مواد ضدعفونی کننده نهایت همکاری را با تولید کنندگان داشته باشند.

استاندار خوزستان در خصوص تامین ماسک در بازار نیز افزود: ماسک در زمانی که فرد مبتلا به کرونا است سفارش شده است؛ تمهیدات لازم برای واردات ماسک به خوزستان انجام شده و تعدادی نیز برای بیماران و کارکنان بیمارستان ها خریداری شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خط سوم تولید ماده ضدعفونی کننده دست در هفته جاری

راه اندازی خط سوم تولید ماده ضدعفونی کننده دست در هفته جاری