مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 14:002020-02-29اقتصادي

خرید اینترنتی و اقساطی لوازم خانگی بوش


شرکت آلمانی بوش سالهاست که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند، این شرکت طی سال های فعالیت خود با آگاهی از نیاز مشتریان اقدام به تولید کالاهای با کیفیت متناسب با تکنولوژی روز نموده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام خانه بوش، کالاهای با کیفیت بوش باعث شده مشتریان رضایت خاطر داشته باشند و این شرکت به یک برند معتبر جهانی در زمینه تولید لوازم خانگی تبدیل شود که در کشورهای مختلف دارای نمایندگی و شعبات زیادی است.

قیمت ظرفشویی بوش بر چه اساسی محاسبه می شود؟ ظرفشویی یکی از وسایل پرکاربرد آشپزخانه به شمار می شود و همانطور که از نامش پیداست ظروف شما را می شوید و دیگر به هنگام مهمانی یا جشن نیاز نیست چند نفر مشغول شسستن ظرف ها بشوند و از مهمانی دور بمانند چرا که استفاده از ظرفشویی بوش تمامی کارهای مربوط به شستشو و خشک کردن را به صورت مکانیزه انجام می دهد، به همین دلیل داشتن ظرفشویی با برند مناسب، با کیفیت و قیمت مطلوب از الزامات آشپزخانه به شمار می رود.

قیمت ظرفشویی بوش با توجه به ظرفیت و مدل انتخابی متغیر است و از 5 میلیون تومان شروع می شود و به 14 تا 15 میلیون تومان نیز می رسد، این تغییر قیمت صرفاً به دلیل امکاناتی است که در ظرفشویی موجود است و اینگونه نیست که ظرفشویی های که قیمت پایین تری دارند بی کیفیت هستند بلکه امکاناتی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید اینترنتی و اقساطی لوازم خانگی بوش

خرید اینترنتی و اقساطی لوازم خانگی بوش