مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 13:062020-02-29سياسي

هشدار دبیر ستاد حقوق بشر درباره خطرات توسعه رژیم تحریم برای حقوق ملت ها


دبیر ستاد حقوق بشر با انتقاد از اقدامات قهری یکجانبه علیه ملت ها، گفت: خطرات ناشی از توسعه رژیم های تحریم برای حقوق ملت ها و حقوق بشر نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در آخرین روز حضور علی باقری کنی معاون رییس قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در ژنو، شیرین مزاری وزیر حقوق بشر پاکستان با وی دیدار کرد و طرفین بر اهمیت و ضرورت توسعه همکاری های حقوق بشری در ظرفیت های دوجانبه و بین المللی تأکید کردند.

در این دیدار که در حاشیه نشست شورای حقوق بشر در ژنو برگزار شد، باقری کنی با تأکید بر ضرورت تولید مفاهیم حقوق بشری منطبق با ارزش ها و هنجارهای اسلامی، اظهار داشت: همکاری های قضایی میان دو کشور باید توسعه یابد.

دبیر ستاد حقوق بشر از مهندسی موضوع اسلام هراسی از سوی برخی کشورهای غربی و همچنین استفاده ابزاری برخی کشورها از ظرفیت حقوق بشر انتقاد کرد و گفت: ضروری است گفتگوهای همه جانبه با چارچوبی منظم و جامع میان دو کشور ادامه یابد تا با این اقدامات خصمانه مقابله شود.

باقری کنی در ادامه بر ضرورت تشکیل گروه های هم فکر و مقابله با اقدامات قهری یکجانبه در قالب همکاری های دو جانبه و ترتیبات بین المللی تأکید کرد و افزود: خطرات ناشی از توسعه رژیم های تحریم برای حقوق ملت ها و حقوق بشر نگران کننده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دبیر ستاد حقوق بشر درباره خطرات توسعه رژیم تحریم برای حقوق ملت ها

هشدار دبیر ستاد حقوق بشر درباره خطرات توسعه رژیم تحریم برای حقوق ملت ها