مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 08:302020-02-29اقتصادي

تولید سه محصول جدید ایران خودرو طی سال های آینده


معاون مدیرعامل ایران خودرو در تحقیقات، طراحی و تکوین محصول، برنامه این گروه خودروسازی در مورد تولید سه محصول طی سال های آینده را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، کیانوش پورمجیب معاون مدیرعامل ایران خودرو در تحقیقات، طراحی و تکوین محصول در نشست خبری امروز در این مورد با بیان اینکه برگزاری این نشست از قبل پیش بینی شده بود اظهار داشت:به همین دلیل مدیران سعی کردند به تعهدات خود عمل کنند هر چند قبول داریم این روزها روزهای مناسبی برای برپایی این گردهمایی ها نیست.

وی در این نشست با بیان اینکه برنامه ایران خودرو در سال آینده تولید یک خودروی سدان بر روی پلت فرم داخلی است، افزود: این خودرو با استانداردهای 85 گانه در کلاس ابعادی C و با موتور EC5 در دو نوع گیرباکس دستی و اتومات تولید خواهد شد.

معاون مدیرعامل ایران خودرو تصریح کرد: موتور EF7 توربوشارژ نیز بر روی این محصول منطبق خواهیم کرد.

  پورمجیب همچین با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای عرضه یک خودروی کراس اور در سال 1400 در کلاس ابعادیB خبر داد و گفت: عرضه یک خودروی هاچ بک بر روی پلت فرم داخلی با موتور EC5نیز در سال 1401 پیش بینی شده است.

  وی با اشاره به نمونه سازی انجام شده برای تولید موتور سه سیلندر، گفت: رانا تمام برقی نیز رونمایی شده و در عین حال نقشه راه توسعه گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سه محصول جدید ایران خودرو طی سال های آینده

تولید سه محصول جدید ایران خودرو طی سال های آینده