مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 08:102020-02-29سياسي

برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم نیازمند کار جهادی اعضای هیات علمی هستیم


مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور گفت: آنچه درباره بیانیه گام دوم انقلاب در فضای دانشگاهی می بینیم، برخوردی شعارگونه بوده، در حالی که نیازمند کار جهادی از سوی اعضای هیات علمی هستیم تا منابع علمی متناسب با این بیانیه تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سیدمحمود نبوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور، درباره ارزیابی اقدامات دانشگاهیان در خصوص تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دانشگاهیان باید در خط مقدم احیاگری مکتب اهل بیت(ع)، مشی امام(ره) که همان سیره اهل بیت(ع) است، باشند تا انقلاب و آرمان های آن زنده بماند.

نبوی تاکید کرد: این وظیفه تنها به یک مجموعه واحد مانند نهاد رهبری در دانشگاه ها مربوط نمی شود و باید همه اساتید و دانشگاهیان در این امر پیشگام باشند.

وی اذعان کرد: آنچه که درباره بیانیه گام دوم انقلاب که بهمن ماه 97 از سوی مقام معظم رهبری صادر شد، در فضای دانشگاهی می بینیم، برخوردی شعارگونه بوده است، در حالی که پرداخت به آن را باید به وسط میدان بیاوریم و منابع علمی ما باید متناسب با این بیانیه تبیین شود.

در این مسیر نیازمند کار جهادی از سوی اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاهی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم نیازمند کار جهادی اعضای هیات علمی هستیم

برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم نیازمند کار جهادی اعضای هیات علمی هستیم