مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 17:352020-02-27سياسي

کرونا نماز جمعه را در خوزستان لغو کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از پایگاه اطلاع رسانی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه دراین اطلاعیه درخصوص برگزاری نمازهای جمعه کشور در تاریخ نهم اسفند آمده است: به اطلاع مردم شریف و انقلابی ایران به ویژه مومنان خداجوی و نمازگزار جمعه می رساند، پیرو درخواست وزیر محترم بهداشت و درمان و رییس ستاد ملی مبارزه با کرونا و اهمیت حقوق شهروندان عزیز و مومن ایران اسلامی و ضرورت رعایت آن، باعنایت به نامه مکتوب آقای دکتر نمکی وزیر بهداشت ،نمازجمعه این هفته ( 98/12/9)درمراکز استانهای تهران، قم، رشت، مشهد مقدس، تبریز، ارومیه، همدان، اصفهان، ساری، اردبیل، کرج، سمنان، زاهدان، شیراز، قزومین، اهواز، سنندج، کرمانشاه، یاسوج، گرگان، خرم آباد ، بندر عباس و یزد برگزار نمی شود.

همچنین در مراکز استان ها و شهرستان ها و شهرهایی که حسب اعلام کتبی رییس دانشگاه علوم پزشکی و استانداران محترم، به طور قطعی نقطه حساس شناسایی شده است نماز جمعه این هفته اقامه نخواهد شد.

بدیهی است نماز جمعه در سایر شهرستانها و مناطقی که با رعایت اصول و مقررات بهداشتی با هماهنگی ستاد استانی و شهرستانی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا و بر اساس اعلام دفاتر ائمه جمعه شهرهای آبادان، شوشتر، ایذه و گتوند ، اندیمشک و دزفول و تعداد دیگری از شهرهای استان نیز نماز جمعه این هفته بنابه توصیه شورای سلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا نماز جمعه را در خوزستان لغو کرد

کرونا نماز جمعه را در خوزستان لغو کرد