مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 07:402020-02-27ورزشي

رقابت قمی ها برای صعود به لیگ دسته اول بسکتبال ایران


نماینده بسکتبال استان قم بعد از درخشش در مرحله مقدماتی فصل جاری مسابقات لیگ آماده رویارویی با حریفان حاضر در مرحله دوم این رقابت ها می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بازی های دومین لیگ دسته دوم بسکتبال مردان ایران در حالی برنامه ریزی شده که تیمی متشکل از بازیکنان شاخص بومی به نمایندگی از هیأت بسکتبال قم بعد از نتایج موفق مرحله مقدماتی، اکنون جزو تیم های حاضر در مرحله دوم این رقابت ها محسوب می شود.

راه یافته ها به دومین مرحله فصل 1398 لیگ دسته دوم بسکتبال مردان کشور اکنون در چهار گروه قرار گرفته اند و رقابت آنها در این مرحله به میزبانی شهرهای تاکستان، مهاباد، تهران و مشهد برنامه ریزی شده، مرحله ای که از هر گروه آن دو تیم صعود می کند و چهره واقعی تیم های دارای شانس رفتن به دسته اول مشخص خواهد شد.

تیم بومی بسکتبال قم در گروه دوم مرحله دوم بازی های این دوره با رقبایی همچون بهمن بهبهان، شهدای بابل و هیأت تاکستان رقابت می کند، گروهی که بازی های آن بر اساس برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون بسکتبال تا نهم اسفند ماه به میزبانی شهر تاکستان انجام می شود و تیم ها دوره ای مسابقه می دهند.

اولین مسابقه تیم هیأت بسکتبال استان قم برای مصاف با تیم شهدای بابل برنامه ریزی شده، سپس نماینده قم رو در روی تیم میزبان یعنی تاکستان صف آرایی می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت قمی ها برای صعود به لیگ دسته اول بسکتبال ایران

رقابت قمی ها برای صعود به لیگ دسته اول بسکتبال ایران