مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 11:352020-02-26اقتصادي

کارمند سابق شهرداری مامونیه به جرم اختلاس به 7 سال حبس محکوم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، محمدرضا قویدل با اعلام خبر فوق اظهار کرد: این فرد به اتهام اختلاس توأم با جعل سند به 7 سال حبس، انفصال دائم از خدمت و جزای نقدی معادل 2 برابر مبلغ اختلاس به میزان 560 میلیون ریال محکوم شد.

وی افزود: وجوه اختلاس شده توسط این فرد به حساب شهرداری بازگردانده شده است.

رییس دادگستری شهرستان زرندیه خاطرنشان کرد: از دیگر جرایم این فرد اهمال در اجرای وظایف قانونی و تضییع اموال عمومی به میزان 5 هزار و 343 میلیون و 154 هزار ریال بوده که به 74 ضربه شلاق محکوم و این مبلغ نیز جبران نشده است.

قویدل ادامه داد: در اجرای ماده 134 قانون مجازات اسلامی پس از قطعیت حکم، مجازات اشد اجرا می شود که برای این فرد جرم مربوط به اختلاس از جمله 7 سال حبس، جزای نقدی و انفصال دائم از خدمت است.

وی بیان کرد: این فرد متخلف حقوق دولتی کارکنان شهرداری را به حساب صندوقی واریز کرده و برای فرار کردن از بار بدهی و دیون بانکی، کارمندان حقوقشان را از این صندوق دریافت می کردند.

رییس دادگستری شهرستان زرندیه افزود: این فرد همچنین به پیمانکاران شهرداری اضافه پرداخت داشته و از این طریق اموال عمومی تضییع شده است.

قویدل تصریح کرد: از سربازان گمنام اطلاعات سپاه زرندیه قدردانی ویژه داریم چراکه در کشف جرایم مربوط به اموال عمومی به دادگستری کمک کرده و برای سربلند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارمند سابق شهرداری مامونیه به جرم اختلاس به 7 سال حبس محکوم شد

کارمند سابق شهرداری مامونیه به جرم اختلاس به 7 سال حبس محکوم شد