مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 09:272020-02-26اقتصادي

70 درصد ظرفیت سدهای کرمانشاه پر است


بهرام درویشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: 12 سد مخزنی در استان کرمانشاه وجود دارد که این سدها در مجموع یک میلیارد و 350 میلیون مترمکعب ظرفیت دارند.

وی با بیان اینکه اکنون 70 درصد ظرفیت این سدها پر شده است، گفت: اکنون 942 میلوین متر مکعب آب در پشت سدهای کرمانشاه ذخیره شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با اشاره به بارش های روزهای اخیر، اظهارداشت: در روزهای گذشته به دلیل شدت بارش ها 15 میلیون متر مکعب آب وارد مخازن سدهای استان شد و روند ورود آب به سدها همچنان ادامه دارد.

به گفته درویشی، از ابتدای مهر ماه تاکنون 603 میلیون متر مکعب آب وارد سدهای استان کرمانشاه شده است.

وی افزود: حجم ذخیره آب پشت سدهای استان در سال گذشته بیشتر از این میزان بود اما از ابتدای سال جاری به منظور کنترل سیلاب بخشی از آب سدها تخلیه شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه میزان ذخیره سدهای کرمانشاه را مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: براساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی کرمانشاه امسال سال پر بارانی را پشت سر می گذارد از این رو به نظر می رسد که 90 درصد ظرفیت آب پشت سدهای استان پر شود.

درویشی عنوان کرد: میزان آب ذخیره شده پشت سدهای کرمانشاه به منظور کنترل تامین آب کشاورزی و آب شرب استان کفایت می کند و هیچ مشکلی در این زمینه احساس ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد ظرفیت سدهای کرمانشاه پر است

70 درصد ظرفیت سدهای کرمانشاه پر است