مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 05:552020-02-26سياسي

روستا معاون فرماندار شهرستان دنا شد


طی حکمی؛ روستا به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان دنا منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، در مراسمی و طی حکمی از سوی کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد زیور روستا معاون فرماندار دنا شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دومین معاون فرماندار زن دولت دوازدهم در این استان منصوب شد.

نادیا صداقت با اعلام این خبر عنوان کرد: در راستای تحقق وعده دولت تدبیر و امید مبنی بر واگذاری مناصب مدیریتی به بانوان و استفاده از ظرفیت آنان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، زیور روستا را به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان دنا منصوب کرد.

صداقت ضمن ابراز خرسندی از این موضوع گفت: خوشبختانه استاندار کهگیلویه و بویراحمد نگاه حمایتی ویژه ای نسبت به انتصاب بانوان داشته و بر استفاده از توان بانوان شایسته در جایگاه های مدیریتی تاکید دارد.

صداقت با بیان اینکه شایسته گزینی در وزارت کشور یک اصل اساسی است، بیان کرد: استفاده از زنان در پست های مدیریتی و ارکان اجرایی سازمان های مختلف به مثابه استفاده از نیمی از ظرفیت و استعدادی است که خداوند به جامعه اعطا کرده است و بدون شک استفاده از ظرفیت های بانوان می تواند به رفع مشکلات کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستا معاون فرماندار شهرستان دنا شد

روستا معاون فرماندار شهرستان دنا شد