مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 11:262020-02-25پزشكي

فوت شدگان مبتلا به کرونا در ساوه طبق پروتکل وزارت بهداشت دفن شدند


دکتر عباس نیکروش روز سه شنبه به ایرنا، گفت: طبق این پروتکل، فوت شدگان مبتلا به کرونا باید در عمقی مشخص و با استفاده از مواد آهکی دفن شوند.

وی اظهار داشت: هر 2 فرد فوت شده طبق این پروتکل و با نظارت مراجع بهداشتی در شهرستان های ساوه و زرندیه در عمق تعیین شده و استفاده از آهک دفن شدند.

بر اساس اعلام رییس دانشکده علوم پزشکی ساوه، 2 خانم 82 و 87 ساله با سابقه بیماری های قلبی و ریوی با مثبت شدن نتیجه آزمایش ها و احراز ابتلا به کرونا ویروس، پس از مدتی که تحت مراقبت های ویژه قرار گرفتند، در نهایت جان خود را از دست دادند.

دکتر نیکروش همچنین از تحت مراقبت و ایزوله بودن یک خانم 78 ساله اهل افغانستان که تبعه ساوه است و اخیرا نیز به قم سفر داشته در بیمارستان مدرس این شهر خبر داد و نتیجه آزمایش این فرد در مورد ابتلا به کرونا را مثبت عنوان کرد.

بهورزان و خانه های بهداشت روستایی ساوه در آماده باش دکتر نیکروش همچنین از آمادگی و توجیه مسئولان خانه های بهداشت و بهورزان فعال در روستاهای تابعه شهرستان ساوه برای پیشگیری و کنترل کرونا ویروس خبر داد.

وی گفت: نکات آموزشی لازم به این افراد ارائه شده و مردم مناطق روستایی در صورت احساس علائمی چون تنگی نفس و تب شدید می توانند به این مراکز مراجعه نمایند تا معاینه و امور درمانی برای آنها انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت شدگان مبتلا به کرونا در ساوه طبق پروتکل وزارت بهداشت دفن شدند

فوت شدگان مبتلا به کرونا در ساوه طبق پروتکل وزارت بهداشت دفن شدند