مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 19:452020-02-24سياسي

استان سمنان نیازمند مدل جدید از مسئولیت اسلامی و انقلابی است


منتخب مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس یازدهم، با اشاره به داشته ها و ظرفیت های ویژه استان در بخش های مختلف، گفت: سمنان نیازمند مدل جدید از مسئولیت اسلامی و انقلابی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس گلرو در دیدار شامگاه دوشنبه خود با استاندار سمنان به میزبانی دفتر وی، ضمن اشاره به مشکلات موجود در سطح استان و در مقابل آن ظرفیت ها و داشته های این منطقه در بخش های مختلف و ضرورت بهره گیری از آن ها، ابراز کرد: استان سمنان نیازمند مدل جدید از مسئولیت اسلامی و انقلابی است.

وی ضمن بیان اینکه باید بپذیریم که جامعه پیرامون ما دچار آسیب هایی است که بخشی از آن مربوط به برخی مسئولان محسوب می شود، افزود: ارتقا جایگاه استان و به ویژه مرکز استان در سطح کشور بر ضرورت تقویت این جایگاه در تحکیم تمدن نوین اسلامی و رضایت رهبر معظم انقلاب و مردم مورد تأکید است.

منتخب مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس آتی همچنین ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا در کنار تعامل سازنده و همه جانبه با دیگر منتخبان مردم در دیگر حوزه های انتخابیه استان برای همکاری مشترک و رشد متوازن استان گام برداریم.

گلرو توسعه دانش بنیان و بهره مندی از تکنولوژی برتر حتی در شرایط تحریم و ظرفیت کشورهای همسایه برای ارتقای مناسبات اقتصادی و تجاری و … را از جمله اولویت های خود خواند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان نیازمند مدل جدید از مسئولیت اسلامی و انقلابی است

استان سمنان نیازمند مدل جدید از مسئولیت اسلامی و انقلابی است