مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 07:152020-02-24فرهنگي

«چرخه اقتصادی هنر» در شهرستان ها نیاز به حمایت بیشتری دارد


مدیر گالری «هونره» اصفهان اظهار امیدواری کرد مسئولان هنری کشور و برگزارکنندگان جشنواره هنرهای تجسمی فجر نسبت به حمایت از هنر و چرخه اقتصادی هنر در شهرستان ها هم حساس باشند.

- مدیر گالری هونره اصفهان اظهار امیدواری کرد مسئولان هنری کشور و برگزارکنندگان جشنواره هنرهای تجسمی فجر نسبت به حمایت از هنر و چرخه اقتصادی هنر در شهرستان ها هم حساس باشند.

گلناز رامین فر نقاش و مدیر گالری هونره در شهر اصفهان که در بخش چهارسوی هنر دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر حضور دارد، درباره جشنواره فجر به خبرنگار مهر گفت: اولین بار است که در جشنواره تجسمی فجر حضور پیدا می کنم و آن چنان که باید و شاید استقبال از آن را شاهد نبودم، البته با توجه به شرایط اجتماعی و اتفاقاتی که در دو ماه گذشته اتفاق افتاد و البته بیماری کرونا، این استقبال قابل پیش بینی بود.

وی که یک سال است گالری هونره را تأسیس کرده است، درباره برپایی نمایشگاه هنری در شهر اصفهان توضیح داد: یک سال است که گالری هونره را تأسیس کردم و خیلی با حساسیت در گالری، نمایشگاه برگزار می کنم به این دلیل که دلم می خواهد سواد بصری در میان مخاطبان بالا رود و کار خوب ببینند.

همچنین سعی می کنم از جوانان با استعداد حمایت کنم و به دنبال این نقاشان جوان هستم تا نمایشگاه آثارشان را برگزار کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چرخه اقتصادی هنر» در شهرستان ها نیاز به حمایت بیشتری دارد

«چرخه اقتصادی هنر» در شهرستان ها نیاز به حمایت بیشتری دارد