مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 07:102020-02-24فرهنگي

ارایه تسهیلات حمایتی به متقاضیان فرهنگ و هنر


 مسؤول تسهیلات و امور اشتغال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اعطای تسهیلات حمایتی به طرح های اشتغال زایی در قالب سامانه تحفه خبر داد.

- ایسنا/خوزستان  مسؤول تسهیلات و امور اشتغال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اعطای تسهیلات حمایتی به طرح های اشتغال زایی در قالب سامانه تحفه خبر داد.

مجتبی رحیمی زیوار با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور اجرایی شدن برنامه تولید و اشتغال فرهنگ و هنر و اعطای تسهیلات حمایتی به طرح های اشتغالزایی، سامانه تحفه (تسهیلات حمایتی فرهنگ و هنر) توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه اندازی شده است.

وی افزود: کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای فرهنگی، هنری شامل کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی بخش های خصوصی و تعاونی می توانند برای ایجاد یا تثبیت فرصت های شغلی در بخش های رسانه ای و تولید محتوای دیجیتالی، فرهنگی و هنری به منظور استفاده از تسهیلات بانکی، اطلاعات خود را در سامانه tohfeh.

farhang.

gov.

ir به ثبت برسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برپایه اعلام اداره کل ارشاد خوزستان، مسؤول امور اشتغال و تسهیلات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: تسهیلات سامانه تحفه با نرخ 16 درصد با بازپرداخت چهار ساله به متقاضیان ارایه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارایه تسهیلات حمایتی به متقاضیان فرهنگ و هنر

ارایه تسهیلات حمایتی به متقاضیان فرهنگ و هنر