مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 11:552020-02-23اقتصادي

کشت وصنعت فارابی خوزستان شکر دارویی 63 کارخانه داروسازی کشور را تامین کرد


تورج بهادری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:شکر دارویی - صنعتی که از تولیدات اصلی و راهبردی شرکت کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی در 40کیلومتری جنوب اهواز است در بازارهای جهانی و اروپایی هر کیلوگرم سه یورو است ولی این ماده اولیه مهم داروسازی به قیمت هر کیلوگرم 60هزار ریال تحویل کارخانه های داروسازی کشور شده است.

وی گفت: بخشی از نیاز کارخانه های داروسازی کشور به شکر دارویی در این مجتمع ذخیره سازی شده تا کارخانه ها برای تامین نیاز خود با مشکل رو به رو نشوند و بتوانند این ماده اولیه را با قیمت و کیفیت مناسب تهیه کنند.

بهادری افزود: شرکت کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی خوزستان با توجه به تعهدی که به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دارد شکر دارویی مورد نیاز کارخانه های داروسازی کشور را در هر شرایطی تامین کرده تا روند تولید و تهیه داروی مورد نیاز کشور که شکر دارویی یکی از اقلام مهم صنعت داروسازی دچار اختلال نشود.

تولید و تصفیه 100هزار تن شکر مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی گفت: از ابتدای برداشت محصول نیشکر درمهر تا پایان بهمن 30هزار تن شکرخام تولید و 70هزار تن شکر خام وارداتی و تولیدی واحدهای نیشکری دعبل خزاعی ،امیرکبیر و دهخدا، در مجتمع فارابی تصفیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت وصنعت فارابی خوزستان شکر دارویی 63 کارخانه داروسازی کشور را تامین کرد

کشت وصنعت فارابی خوزستان شکر دارویی 63 کارخانه داروسازی کشور را تامین کرد